کمیجان شهردار ندارد

امام جمعه کمیجان گفت: اگر انتخاب شهردار قانونی است پس تعلل برای چیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«سلام کمیجان»؛  نماز عبادی سیاسی امروز جمعه ۱۸ خرداد کمیجان به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه کمیجان با حضور باشکوه نمازگزاران برگزار گردید. 

 امام جمعه کمیجان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جواد علیه السلام با استعانت به سوره مبارکه نور گفت: خداوند نور زمین و آسمانهاست دلیل تشبیه خداوند به نور روشنگری و هدایت و نجات از تاریکی و گمراهی است و مصداق نور خداوند در زمین وجود مبارک ائمه اطهار علیهم السلام هستند و امام جواد علیه السلام هم یکی از این انوار الهی برزمین هست. 

وی گفت: امام جواد فرزند امام رضا از بزرگان بنی هاشم و اهل سخاوت است و ابن صباغ سنی هم می گوید امام جواد سنی کم ولی جایگاه بسیار رفیعی داشت و اینکه این امام در کودکی به امامت رسید کاملا مشروعیت دارد و انتخاب او توسط خداوند بوده است و این امام محراب را محل حرب با دشمنان قرار داد او امامی سیاستمدار و وجودش برای دستگاه عباسی آزار دهنده بود لذا نتوانستند او را تحمل کنند و در ۲۵ سالگی به شهادت رساندند.

وی با اشاره به حدیثی از امام جواد علیه السلام گفت: هر نعمتی که شکر آن را انجام ندهید به منزله گناهی نابخشودنی است. 

امام جمعه کمیجان در مورد سخنرانی مقام عظمای ولایت گفت: رهبر عزیز طوفان الاقصی را در این برهه از زمان نیاز منطقه دانسته و سیاست عادی سازی که منطقه را به سلطه رژیم صهیونیستی در آورد که طوفان الاقصی همه نقشه های آنها را بهم ریخت. 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در ادامه گفت: در جواب یکی از سران فتنه که شرایط برای شرکت در انتخابات گذاشته بود که شما از راستگویی و صداقت حرف نزنید شما از پاکدستی حرف نزنید این شما بودید که انتخابات سالم ۸۸ را قبول نمی کردید این شماها بودید که خسارتی به کشور وارد کردید که جبران شدنی نیست شما دروغ می گویید شما دشمن امام حسین و امام زمان هستید. شما شرایط را برای توهین و به آتش کشیدن بیرق عزا و پرچم امام زمان را ایجاد کردید و در برابر این توهین ها هیچ عکس العملی نشان ندادید .

وی در مورد بیانیه شورای حکام اظهار داشت: چرا حالا به فکر بیانیه افتاده‌اید شما می خواهید به عوامل داخلی و غربگرایان بهانه بدهید و دوباره برداشتن تحریم ها را شعار آنها قرار بدهید در حالی که رئیس جمهور شهید ثابت کرد که پیشرفت اقتصادی ما هیچ ربطی به تحریم ها ندارد و ما خودمان باید اقتصاد را بسازیم .

خطیب جمعه کمیجان در رابطه با دو مشکل در شهر و شهرستان بیان داشتند اینکه هنوز شهر کمیجان شهردار ندارد و اگر انتخاب شهردار قانونی است پس این تعلل های بیش از حد برای چیست.

وی در مورد کمبود آرد در شهرستان اظهار داشت: مطالبه شهروندان نان است و از مسئولین امر می خواهیم این وضعیت را هرچه سریعتر اصلاح کنند و مشکل مردم را مرتفع نمایند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =