دحوالارض و شروع تحول عظیم خلقت بعد از آن

امام جمعه کمیجان گفت: در روایات سه روز را روز ظهور گفته اند که هر سه منشا تحولات در دنیاست یکی روز عاشورا را روز ظهور گفته اند که روز شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام است و دوم عید نوروز که آن ایام هم روز تحول و زنده شدن بعد از مرگ طبیعت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در نماز جمعه شهرستان کمیجان گفت: در روایات سه روز را روز ظهور گفته اند که هر سه منشا تحولات در دنیاست یکی روز عاشورا را روز ظهور گفته اند که روز شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام است و دوم عید نوروز که آن ایام هم روز تحول و زنده شدن بعد از مرگ طبیعت است.
امام جمعه کمیجان گفت: سوم دحوالارض که روز پدید آمدن زمین از بین آب است و شروع تحول عظیم خلقت بعد از آن و استقرار ولی خدا حضرت آدم بر زمین است و اینها هر سه یک تحول عظیم را در خود روایت می کنند و ظهور هم ان شا الله منشا تحول عظیم است .

وی گفت: ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به واسطه دستگیری امام درپی سخنرانی بت شکنانه امام در ۱۳ خرداد سال ۱۳۴۲ که حضرت امام زبانشان نلرزید دلشان نلرزید و صحبت های امام در مقابل طاغوت موجب دستگیری وی شد که رژیم پهلوی نتوانست مقاومت بکند و امام را آزاد کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به نامه رهبرانقلاب به جوانان و دانشجویان آمریکا گفت: که با مظلومان عالم مخصوصاً با مسلمانان فلسطین همراهی کردند و مهمترین بخش این نامه، بحث آشنایی با قرآن و وعده‌های قرآن بود که جوانان را به این مسئله سفارش کردند.

مردم عزیز ما انتخابات پرشوری را داشته باشند و حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح و شایسته خواهیم داشت و با انسجام با وحدت، رتبه‌ای که در انتخابات مجلس آوردیم تقویت خواهیم کرد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =