ادامه راه شهدای خدمت از مسیر انتخابات می‌گذرد

فرماندار شهرستان کمیجان گفت: از جمله مهمترین پروژه قریب به دو هفته آتی موضوع ریاست جمهوری است و ادامه راه شهدای خدمت از مسیر انتخابات می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی«سلام کمیجان»؛ جلسه شورای اداری شهرستان کمیجان، با حضور دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم شریف اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و آقای مهندس عباسی مدیر کل محترم آبفای استان و آقای مهندس عسگری مدیر کل بنیاد مسکن استان و معاونین راهداری استان و مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 

 در ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در این جلسه ضمن تسلیت ایام و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی گفت: در حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری ما مسئولین انقلابی و بی نظیری را از دست دادیم اما وظیفه خدمت رسانی و پیشرفت انقلاب متوقف بر کسی نیست، پرچم زمین نمی‌ماند و فقط نام و افتخاری است که می‌ماند و رسالت اصلی ما برنامه ریزی برای انتخابات است و این را برای ادامه خدمت سرمایه می‌کنیم.

در ادامه ابراهیم رستمی فرماندار شهرستان کمیجان گفت: از جمله مهمترین پروژه قریب به دو هفته آتی موضوع ریاست جمهوری است و ادامه راه شهدای خدمت از مسیر انتخابات می گذرد همه دوستان وظیفه دارند اولویت اول کارشون رودر انتخابات قرار دهند و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات کنند.

در ادامه جلسه مشکلات شهرستان بررسی شد  از جمله، مشکل آب ازجمله چهار روستاهای عود آقاج، میدانک، فرک و چالمیان و نیاز به تاسیس مجتمع آب رسانی بزرگ که آب آن منطقه را تامین کنند. 

 روستاهای فاقد دهیاری، پروژه راه ها، پوشش نامناسب اینترنت و آنتن دهی روستاهای عود آقاج، فرک و چالمیان راستگردان، کوت آباد، چاپار و خمارباغی، کادر درمان در روستاها برای اعزام پزشک به روستاهای تابعه، حضور یابند، تزریق اعتبارات برای زنجیره تولید و شهرک صنعتی و استقرار آتش‌نشانی در دهیاری روستای سمقاور، پایگاه امداد جاده ای اسفندان تکمیل شود و احداث راهدار خانه در محور مواصلاتی ساروق به کمیجان یا روستاهای چهرقان، کمیجان و یکپارچه سازی اراضی و دفتر ارتباط مردمی نمایندگان در کمیجان ایجاد شود و در میلاجرد مجتمع گلخانه‌ای احداث و تغییر نمایندگی نماینده شهرستان کمیجان و کرسی جدا به کمیجان در مجلس اختصاص یابد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =