شهدا وجاهت انقلاب اسلامی را رقم زدند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدایی داریم که در شرایط سخت مسیری را مشخص می‌کنند گفت: شهدا جامعیت و وجاهت بزرگی به انقلاب اسلامی دادند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «سلام کمیجان»، نادر قلی ابراهیمی، در شورای اداری شهرستان کمیجان گفت: اتحاد خوبی در شهرستان وجود دارد و اختلاف سلیقه‌ها قطعا نباید میان مردم کشیده شود و مردم مشکلات را حل کنند و اتحاد و همدلی و همبستگی باید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، گفت: کمیجان، از معدود شهرستان‌هایی است که قدمت و سابقه چند هزار ساله دارد و این تاریخ و تمدن برای ما ارزش دارد و اگر به سمت همگرایی‌ها برویم حفظ خواهد شد.

وی گفت: شهدایی داریم که در شرایط سخت مسیری را مشخص کردند که پانزده خرداد ۱۳۴۲ و انقلاب اسلامی را رقم زدند و جامعیت و وجاهت بزرگی به انقلاب اسلامی دادند و کشتی انقلاب ما هیچ موقع به گل ننشسته است در این اقیانوس بیکران و اقیانوس متلاطم و همچنان با رهبری و راهبری امام خامنه‌ای این کشتی به حرکت خود ادامه خواهد داد و فقط سرنشینان کشتی و عوامل اجرایی کشتی عوض خواهند شد و ان‌شاءالله با حکومت حضرت صاحب‌العصر به سر منزل مقصود خواهد رسید.

ابراهیمی تأکید داشت: در همین مقطعی که بیگانگان چشم طمع دوخته‌اند، مردم با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حضور پیدا خواهند کرد، نه با احساس، با عقل، بینش و با درایت همچنان که کمیجان در انتخابات پیشین از شهرستان‌های پیشرو بودند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: شعار سال جهش تولید هست وقتی جهش آورده شده است یعنی وضعیت ما عادی نیست و وقتی گفته می‌شود مشارکت مردم یعنی از ظرفیت‌های مردمی استفاده نکرده‌ایم و نیاز است توجه ویژه داشته باشیم. 

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان مرکزی با حضور هفت نفر هشتمین جلسه مجمع هفته گذشته برگزار شده است که تاکنون تشکیل این جلسات سابقه نداشته است. تصمیم گرفته شده است اولویت‌ها و ضرورت‌های استان احصاء شود و در سلسله برنامه‌ها و سیاست‌های کلان کشور از فرصت‌های ملی استفاده شود جهت تحقق مسائل استانی و شهرستانی خواهند بود.

ابراهیمی عنوان کرد: چهار راه مواصلاتی از جمله راههای دسترسی آهنگران، ساروق وکمیجان و خنجین و راههای مواصلاتی میلاجرد خنداب و از طرفی راه مواصلاتی به قهاوند، این چهار راه مواصلاتی در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است که شهرستان را از بن بست نجات خواهد داد و تلفات جاده‌ای به حداقل خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: راه مواصلاتی راهجرد به اراک چهار اکیپ فعال شده‌اند که روکش آسفالت انجام شود. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در ادامه بااشاره به ضرورت دسته‌بندی سریع‌تر مسائل شهرستان ولزوم پیگیری مسئولین برای شناسایی وحل موضوعات با اولویت، گزارشی از آخرین پیگیری‌ها در سطح ملی با همراهی دکتر جمالیان ارائه داد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- تخصیص اعتباربرای اصلاح ۴ راه مواصلاتی شهرستان کمیجان، رفع بن‌بست این شهرستان وکاهش #تلفات_جاده‌ای
۲- اصلاح روکش آسفالت مسیر اراک به قم در محدوده راهجرد
۳- مشخص شدن ردیف بودجه فاضلاب کمیجان و خنداب برای اجرایی شدن
۴- دریافت اعتبار از وزیر ارشاد برای استفاده از فرصت‌های فرهنگی با توجه به ظرفیت‌های موجود در کمیجان
وی در پایان از تلاش برای حل مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های استان و اولویت‌دهی به شهرک کشاورزی کمیجان برای توسعه اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش، استفاده از فرصت‌های بنیادهای ملی از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای توسعه و آبادانی شهرستان‌ کمیجان، خبر داد.



انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =