سازمان ملل یک دروغ است

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، گفت: اعلام آتش بس از طرف سازمان ملل و وتو آن از طرف آمریکا را نشانه این دانست که سازمان ملل یک دروغ است و بیشتر ابزار دست دولت های زورگو می باشد.

به گزارش سلام کمیجان؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۴ آذر کمیجان در محل مصلای شهر باحضور پررنگ دانش آموزان و نوجوانان ونمازگزاران جمعه برگزار گردید.
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان، با اشاره به آیات ۴۳ و ۴۴ سوره حجر گفت: ای مردم جهنم ۷ در دارد از هر دری افراد خاصی وارد جهنم می شوند هرکس نسبت به گناهی که مرتکب شده از در مخصوص آن گناه وارد می شود . چون این آیه به پیامبر اکرم نازل شد پیامبر خدا منقلب شدند و حضرت فاطمه فرمود وای بر کسی که داخل در آتش شود.
خطیب جمعه کمیجان، در ادامه اظهار داشت: پیامبر فرموده اند: بعد از من فتنه ها چون شب تار می آیند مواظب باشید دچار آن نشوید تاکید پیامبر بر وجود ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این بود که آنها راه را بر امت نشان داده اند در آیه ۵۷ سوره احزاب آمده است هرکس بر پیامبر خدا آزار برساند خدا در دنیا و آخرت بر او لعنت می فرستد و عذاب شدید در انتظار آنهاست و پیامبر هم فرمود فاطمه پاره تن من است هرکس او را بیازارد مرا آزرده است و هرکه مرا بیازارد خدا را آزرده است و برای این فرد عذابی سخت آماده کرده ایم پس هرکس فاطمه سلام الله علیها را آزرده داخل در آتش است . حضرت فاطمه جبهه گریه را در حمایت از ولایت براه انداخت و این گریه ها یک سلاح برای مبارزه بود هرکس در روضه ها برای مظلومیت ائمه گریه کند در مسیر گریه فاطمه سلام الله علیها است ما در دعای ندبه که همان دعای گریه هست می خوانیم آیا کسی هست که همصدا بامن گریه کند و ناله سردهد این گریه ها قلب را صفا می دهد و باید ما را در مسیر امام زمان ارواحنا فداه قرار دهد.
حجت الاسلام سعیدی، در خطبه دوم با اشاراتی به مناسبت های هفته روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها و مراسمات این ایام را متذکر شد: که مردم در روز شهادت این بانوی گرامی اسلام در هیئت عزاداری شرکت کنند .
روز دوشنبه ۲۷ آذر روز شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه ودانشگاه از جمله ایام متذکر در نماز جمعه بود ایشان به مراسم سنتی شب یلدا هم اشاره کرد و افزود خداوند در سوره بقره آیه ۱۶۴ می فرماید این خلقت آسمان زمین و این شب های بلند و روزهای کوتاه و روزهای بلند و شب های کوتاه خلقت آسمان و زمین همه آیات الهی هستند برای تفکر مواظب باشید شب یلدا شب غفلت نباشد و از سنت حسنه صله ارحام غافل نشوید .
ایشان اشاره ای هم به اعلام آتش بس از طرف سازمان ملل و وتو آن از طرف آمریکا را نشانه این دانست که سازمان ملل یک دروغ است و بیشتر ابزار دست دولت های زورگو می باشد.
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان و تشکر از مردم بخاطر ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ضمن انتقاد از مسئولین متذکر شدند مدت یکسال است که از مسئولین خواسته ایم که یک یادواره برای شهدا شهرستان برگزار شود که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده،

وی، درپایان خاطر نشان کرد: افزودند دولت انقلابی اگر می خواهد موفق شود باید از تفکر اصلاح طلبان پاک شود، وی، حمله تروریستی به پاسگاه نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و خطاب به تروریستها گفتند اگر خیلی مرد هستید بروید میدان غزه که هرروز تعداد زیادی مسلمان بدست صهیونست ها به شهادت می رسند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =