امروز فرانسه حجاب رابرای کشور مسلمان ایران اختیاری می خواهند

خداوند درجه رفیع شفاعت را به پیامبر عطا فرمود و رسول خدا در قیامت در میان امت می گردد و عده ای را با عنوان زائران قبر امام حسین علیه السلام جدا می کند و شفاعت آنها را مینماید .

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۱۷ شهریور ماه کمیجان به امامت حجت الاسلام سعیدی در مصلای شهر برگزار گردید
امام جمعه کمیجان در بخش اول خطبه اول با استعانت از آیات نورانی قرآن بیان کرد که خداوند به پیامبر خود رسول گرامی اسلام می فرماید به خدایی پناه ببر که تربیت کننده و مدیر انسانهاست و خدایی که حاکم است و مالک از وسوسه خناسانی که مخفیانه از ضمیر انسانها وسوسه می کنند .
خطیب جمعه کمیجان در ادامه به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد که این تمهیدات و مقدمات و فراهم کردن امکانات و به صحنه آمدن ها باید انسان را به آن هدف برساند به معرفت برساند .
برای همین است که برای هر زیارتی زیارت نامه ای از معصومین نقل شدن
حجت الاسلام سعیدی افزودند در ابتدای زیارت نامه جامعه کبیره می خوانیم السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و این جایگاه نبوت را می‌رساند. انبیا و اولیا همیشه خود را با نبوت و رسالت معرفی میکردند ودر جریان کربلا و کاخ یزید و دوران اسارت حضرت امام سجاد و حضرت زینب کبری سلام الله علیها خودشان را با انتساب به نبوت معرفی کردند و این نشان از جایگاه ویژه ورفیع نبوت داردخطیب جمعه کمیجان بیان کردندخداوند در آیه ۱۰۷ سوره انبیامی فرماید،به مردم منت گذاشتم و تو را بر آنها فرستادم در حالی که خداوند با هیچ نعمتی بر مردم منت نگذاشته است

خداوند درجه رفیع شفاعت را به پیامبر عطا فرمود و رسول خدا در قیامت در میان امت می گردد و عده ای را با عنوان زائران قبر امام حسین علیه السلام جدا می کند و شفاعت آنها را مینماید .

حجت الاسلام سعیدی پایان خطبه اول را به روضه زیارت اربعین حضرت زینب سلام الله از قبر مطهر برادر شهیدش اختصاص داد.
خطیب جمعه کمیجان در خطبه دوم به مناسبتهای هفته اشاره کرد از جمله پیاده روی اربعین و از مردم شهرستان مخصوصا اهالی محترم محله انار و روستای خمارباغی و روستای کلوان و روستای چلبی و مخصوصا اهالی مومن اسفندان تقدیر و تشکر کردند و از نیروهای زحمت کش فراجا بخاطر ایجاد نظم و امنیت چه در شهرستان و چه در جاده ها و مرزها تشکر کردند .
ایشان اشاره ای هم به ۲۸ صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام داشتند و این روز را تسلیت گفتند
همچنین حجت الاسلام سعیدی از دولت و ملت عراق بخاطر میزبانی زائران اربعین تشکر نمودند و بر پایی موکب پیامبر اعظم به عنوان موکب شهرستان کمیجان در جوار حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه را موجب افتخار دانستند .
ایشان اشاره ای هم به سالروز قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ داشتند و ۲۲ شهریور روز وقف را به نماز گزاران متذکر شدند .
ایشان به تناقضات دشمنان اشاره نموده افزودند امروز در فرانسه حضور دانش آموزان محجبه در مدارس ممنوع شده و بی حجابی در آن کشور اجباری است ولی حجاب را برای کشور مسلمان ایران اختیاری می خواهند اینست منطق دشمنان ما.

خطبه اول ۲۰۲۳۰۹۰۸_۱۳۴۴۲۷

خطبه دوم ۲۰۲۳۰۹۰۸_۱۳۵۰۰۵

پایان پیام /

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =