کالاهای اساسی به اندازه کافی در کمیجان وجود دارد

فرماندار شهرستان کمیجان گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در این شهرستان وجود دارد و نظارت گسترده بر فعالیت واحدهای مختلف صنفی با هدف جلوگیری از التهاب بازار در دستور کار قرار دارد.

«ابراهیم رستمی » روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کالاهای مشمول تنظیم بازار با نرخ جدید به اندازه کافی در فروشگاه‌های کمیجان توزیع شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت نانوایی‌های سطح  شهرستان کمیجان با جدیت دنبال می‌شود و روز گذشته ۲ واحد نانوایی به دلیل رعایت نکردن ساعت کاری و تعطیلی خودسرانه مهر و موم شدند. 

فرماندار کمیجان اظهار داشت: تمام انبارهای رسمی واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهرستان با تعامل و همکاری نیروهای انتظامی و بازرسان اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی رصد می‌شود و به جز احتکار و کشف ۴۰ تن ماکارانی پیش از اصلاح و مردمی ساری یارانه‌ها تا کنون موردی مبنی بر احتکار گزارش نشده است.

رستمی بیان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها در شرایط کنونی برنامه اولویت دار دولت است و از عموم جامعه به خصوص دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود نسبت به تحقق این مهم مشارکت گسترده و موثر داشته باشند. 

شهرستان کمیجان با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال غرب اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است. 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =