حضورمردم در صحنه دشمن را مأیوس می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین کمیجانی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت بنیه انقلاب اسلامی و دشمن را مأیوس می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «سلام کمیجان»، حجت‌الاسلام والمسلمین کمیجانی، در خطبه‌های نمازجمعه کمیجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولان همیشه در صحنه کمیجان در مراسم یاد‌ بود شهدا و با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: مردم همانگونه که در سال ۱۳۵۷ هم در صحنه بودند و هر روز در تظاهرات حضور داشتند و در نهایت مردم کمیجان کاری کارستان و پاسگاه ژاندارمری وابسته به رژیم شاهنشاهی را در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ خلع سلاح کردند.

وی، افزود: امروز هم همانگونه با حماسه خود در صحنه باشند و راهپیمایی ۲۲ بهمن را با حضور حداکثری و پرشور خود که موجب تقویت بنیه انقلاب اسلامی و موجب خشنودی و رضایت امام و شهدا می‌شود و بدانید دشمن راحضور مردم مایوس خواهد کرد. 

وی، تاکید کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور مردم عملا تیری بر چشم دشمن است و واهمه دارند، هر چقدر حضور مردم در مسائل اجتماعی بیشتر باشد دشمن عقب‌نشینی می‌کند و وفاداری خود را به انقلاب و خون شهدا اعلام می‌کنیم و شرکت پرشور و حضور مردم که بندگان صالح خداوند هستید در انتخابات هم لازم می‌باشد و فرد اصلح را انتخاب کنید. 

وی، تصریح کرد: مناسبت‌های هفته ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷ روز بسیار تاریخ ساز می‌باشد و ساعت چهار دولت شاهنشاهی اعلام حکومت نظامی کرد، کسی حق حضور در بیرون را نداشت و امام فردی آگاه بود و دستور داد همه مردم از خانه بیرون آمده و مردم به صحنه آمدند و ۲۲ بهمن ایجاد شد، مردم در صحنه باشند پیروزی اتفاق می‌افتد و همه امکاناتی که نیروهای وابسته به شاه داشتند شکست خوردند و سقوط نظام شاهنشاهی، اتفاق افتاد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =