پادکست صوتی/جاده ارتباطی وفس آقچه قلعه

جاده‌ی ارتباطی وفس_به آقچه قلعه و یادواره ۳۱۳ شهید شهرستان موضوعات مورد بحث در رادیو کمیجان است.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «سلام کمیجان»؛ به نقل از رسانه فرهنگی آفاق در سلام کمیجان، در برنامه‌ی پادکستی رادیو شهر کمیجان مسائلی را که به صورت روزانه در سطح شهر کمیجان اتفاق می ‌افتد و قابل بحث و پیگیری هست را مطرح کرده ایم.

اولین موضوع مورد بحث، مسئله‌ی جاده‌ی ارتباطی وفس_به آقچه قلعه است
عباس ادیبان مدیر کل منابع انسانی پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر عنوان کرد: طول این راه ارتباطی ۲۳ کیلومتر و در دولت رئیس جمهور وقت رئیسی حدود ۱۱ کیلومتر بازسازی شده است و ۱۲ کیلومتر باقی مانده به بهره برداری برسد، بودجه، ۲۰۰ میلیاردی برای تکمیل پروژه مورد نیاز می‌باشد و راه کمیجان به تهران ۱۲۵ کیلومتر نزدیک‌تر خواهد شد.
روز چهارشنبه ۴بهمن ماه ادیبان به همراه آقای خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نزدیک بازدید پروژه صورت گرفته است.
در ادامه، تقدیر و تشکر از مسئولان دست اندرکار و این کار بزرگ که از آرزوهای دیرینه شهرستان بود انشاءالله به ثمر برسد و یک قدم بسیار بسیار موثری در توسعه‌ی شهرستان خواهد بود.

در ادامه رادیو شهر کمیجان، ضمن اطلاع رسانی مناسبت ایام الله دهه‌ی فجر و جشنهای دهه پیش رو، ۶ روز مانده به یادواره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۱۳ شهید شهرستان کمیجان برگزار می شود. سخنران این مراسم اهوازیان از مشاوران جبهه‌ی مقاومت دعوت شده اند و مداحی و شعرخوانی، کلامی همیشه با مداحی این شاعر من و با شعرهای این شاعر بزرگوارمون خاطرهداشتیم.

این مجموعه صوتی به همت گروه رسانه ای آفـــــــاق تهیه شده است که بعدازظهر امروز در کانال های سلام‌کمیجان در شبکه های اجتماعی ایتا، روبیکا و تلگرام با موضوع پرداختن به مسائل شهرستان کمیجـــان منتشر گردید.

https://youtu.be/TXcHnVnK0k0?si=8kn_WJCwP-HAmWCZ


مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تکمیل این محور در دولت دوازدهم متوقف شد اما با پیگیری مسؤولان ارشد سازمان راهداری کشور، فرماندار و دیگر مسؤولان استانی انجام این مهم از سرگرفته شد و تاکنون اقدامات محدودی در این راستا انجام شده و تردد در این مسیر جریان دارد.
ادیبان گفت: در صورت تکمیل این محور ۱۲۵ کیلومتر مسیر کمیجان و وفس به تهران نزدیک می‌شود و در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود.
مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد محورهای ساوه و سلفچگان از این مسیر انجام می‌شود که تکمیل این مهم تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات دارد.
ادیبان با بیان اینکه برای تکمیل این محور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: با تکمیل این محور، مسیرهای ملایر، خنداب، وفس و روستاهای اطراف از این مسیر تردد می‌کنند و شهرستان کمیجان از بن بست خارج خواهد شد.

وی گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هزینه شده همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حمایت از ماده ۲۳ که مربوط به تخصیص بودجه برای این محور بود را رد کردند.
ادیبان ادامه داد:درصورتیکه بودجه تخصیص داده شود کمتر از یک سال این محور به بهره برداری می‌رسد

جهت بهتر شدن برنامه ، پیشنهادات ، انتقادات و نظرات خود را به ادمین کانال ســــلام‌کمیجـــان ارسال بفرمایید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =