۷۴ پروژه در کمیجان به بهره برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان کمیجان، بمناسبت ایام الله دهه فجر گفت: ۷۴ پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و از ۷۴ پروژه، ۶۹ پروژه عمرانی و ۵ پروژه اقتصادی خواهد بود، در حوزه‌های مختلف، پروژه های مختلفی داریم.


به گزارش گروه سیاسی و فرهنگی پایگاه خبری«سلام کمیجان»؛ ابراهیم رستمی فرماندار شهرستان کمیجان، صبح امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع مسئولان شورای اداری شهر کمیجان، گفت: امسال ان شاءالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا و مجموعه خدمتگزاران نظام در شهرستان ۷۴ پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان کمیجان، گفت: از ۷۴ پروژه مورد بهره برادی، ۶۹ پروژه عمرانی و ۵ پروژه اقتصادی خواهد بود، در حوزه‌های مختلف، پروژه های مختلفی داریم، در حوزه عمرانی، زیرساختی، خدماتی و فرهنگی که ان شاءالله مبارک شهروندان محترم باشد. ۲۶۶ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه‌ها بوده است که بخشی از اعتبارات دولتی و بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشی هم سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است و ۱۳۶ نفر اشتغال مستقیم و حدوداً ۹۰ نفر نیز اشتغال غیر مستقیم حاصل اجرای این پروژه‌ها در شهرستان است.
وی افزود: مهمترین پروژه هایی که به بهره برداری خواهد رسید، تحویل ساختمان مجتمع فرهنگی شهرستان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز و بهره برداری هست که تحویل انجام خواهد شد.
وی، در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۱۳۸۶ شروع شده بود، گفت: الحمدلله تکمیل شده است و در استان ۴ یا ۵ پروژه مجتمع فرهنگی همزمان با شروع شده بود، پروژه کمیجان اولین پروژه است که به بهره‌برداری خواهد رسید و تجهیز آن را در دستورکار قرار خواهیم داد و در سفر ریاست جمهوری هم اعتباری برای این پروژ در نظر گرفته شد که ان شاءالله با تجهیز آن، جامعه‌ی هنری شهرستان بتوانند فعال‌تر و پویاتر عمل کنند.
ابراهیم رستمی، عنوان کرد: خوابگاه شبانه روزی عصمت کمیجان، از پروژه های سال ۱۳۸۵_۱۳۸۶ شروع شده بود و الحمدلله تکمیل شده است و در اختیار آموزش و پرورش برای تجهیز و بهره برداری قرار خواهد گرفت و جزء پروژه های اولویت دار حوزه فرهنگی بود، در کنار آن افتتاح دو مدرسه را در روستاها خواهیم داشت تا ان شاءالله بساط مدارس کانِکْسه و ناایمن در سطح شهرستان برچیده شود و دانش آموزان بتوانند به نحو احسنت استفاده کنند.

وی، در ادامه گفت: پروژه های اقتصادی هم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت‌های تسهیلاتی انجام شده است و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین پروژه‌ی فرهنگی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۱۳شهید شهرستان خواهد بود. هماهنگی های لازمه و نشست ها را هم در کمیته اجرایی و هم در کمیته پشتیبانی انجام شده است و ۱۸ بهمن ماه، یادواره برگزار خواهد شد، مهمانان کشوری هم دعوت شده اند و در یک برنامه‌ی فرهنگی و هماهنگی با سخنران و مداح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام داده اند، فضاسازی هم توسط کمیته‌ی پشتیبانی و کمیته اجرایی با تامین منابع مالی و با همکاری سایر دستگاه‌ها شروع شده است و ان شاءالله تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =