همه یادواره را ازخودشان بدانند و نقش ایفا کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان، گفت: تقارن با ایام الله دهه فجر و نوزده بهمن، و نزدیک شدن به ایام پرشور، حضور حداکثری را میطلبد همه یادواره را ازخودشان بدانند و نقش ایفا کنند، یادواره برای همه است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری«سلام کمیجان»؛ نعمت کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان، در کارگروه ایثار و شهادت در جمع مسئولان ادارات شهرستان کمیجان، گفت: ۱۸بهمن ماه یادواره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۱۳ شهید شهرستان کمیجان در حسینیه امام خمینی ره حسینیه سراب برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان، گفت: با عنایت خداوند متعال، امام جمعه محترم و حمایت های فرماندار محترم اقدامات خوبی انجام شده است و آمادگی لازم وجود دارد انجام شود، تقارن با ایام الله دهه فجر و نوزده بهمن، و نزدیک شدن به ایام پرشور، حضور حداکثری را میطلبد همه یادواره را ازخودشان بدانند و نقش ایفا کنند، یادواره برای همه است،

وی در ادامه افزود: ما هم به عنوان خادم کوچک تر در خدمت مردم هستیم به نو به خود و با نوع حضور و فعال شدن در یادواره اشاره کرده و دعوت از موسسه بیزیم بزچلو و مساعدت دستگاه های اجرایی را خواستار شدند،از تربیت بدنی مربیان ورزش با لباس ورزشی حاضر شوند حضورشان در فضا زیبنده و تکمیل کننده است،در ارشاد دعوت از جامعه هنری و فرهنگی را داشته باشند، تصاویر شهدا و فعالیت های خط و هنری و نقاشی و… و وزنه سنگین تری ایجاد شود.
همه دستگاه ها دهیاری های محترم، باخانواده به لحاظ حضور بنر و فضاسازی شهری نصب شود وشهر حال و هوای شهدایی به خود بگیرد، مداح اهل بیت حاج آقا کلامی به عن. ان مداح دعوت شده اند، حسینیه امام خمینی و بسته های فرهنگی پیش بینی شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =