یادواره ۳۱۳ شهید شهرستان کمیجان

فرماندار کمیجان، گفت: بزرگترین پروژه‌ی فرهنگی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۱۳ شهید شهرستان خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری«سلام کمیجان»؛ ابراهیم رستمی، فرماندار شهرستان کمیجان امروز ۱۰بهمن ماه ۱۴۰۲، در جمع مسئولان اداری شهرستان در محل فرمانداری کمیجان، در کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بزرگترین پروژه‌ی فرهنگی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۱۳ شهید شهرستان خواهد بود.
فرماندار شهرستان کمیجان، گفت: هماهنگی های لازم و نشست ها انجام شده است.
ر روز ۱۸ بهمن ماه، یادواره شهدای شهرستان برگزار خواهد شد و از مهمانان کشوری دعوت به عمل امده است.
وی، ادامه داد: فضاسازی هم شروع شده است و ان شاءالله تکمیل خواهد شد، فضاسازی شهر و روستاها و ادارات انجام خواهد شد و بنرها و تصاویر شهدای عزیز شهرستان و شهدایی که مرتبط با دستگاه های خاص هستند مانند شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی در قالب فرمتی که فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه در اختیار دوستان قرار می دهد، در شهر ها و روستاها این کار انجام خواهدشد.
وی، در ادامه تصریح کرد: ایجاد غرفه های فرهنگی و برنامه های متنوع را خواهیم داشت
وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ی دستگاه ها به فراخور، جامعه هدف خود را دعوت ویژه داشته باشند که ان شاءالله یک یادواره‌ای را در شأن شهدای انقلاب داشته باشیم و برنامه های دهه فجر از جمله زنگ انقلاب را چهارشنبه و پنج شنبه حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان خواهیم داشت.
شایان ذکر است: میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در میز خدمت . ان شاءالله شاهد برگزاری نمازجمعه باشکوه در این ایام الله در شهرستان باشیم.

گفتنی است جلسات دیگری با موضوعات، قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کمیجان و جلسه وضعیت اعتیاد و مواد مخدر و تکدی گری و
۱ بررسی وضعیت تکدی گری در بین جامعه بانوان با رویکرد جامعه معتادین پس از ارائه گزارش توسط سرپرست اداره بهزیستی و فرمانده پلیس مواد مخدر شهرستان کمیجان
۲ بررسی وضعیت اقدامات سمن های هوش برتر و رهروان کربلا تاکنون در خصوص آسیبهای اجتماعی بویژه در مقوله مواد مخدر

با اشاره به تکدی گری در شهرستان یادآور شد، تکدی گری از جمله به دلیل پیری، از کارافتادگی، مهاجرت و غیره می باشد، تکدی گری، دست درازی کردن است و می تواند سازمان یافته یا غیر سازمان یافته باشد.
و درصورت مشاهده در سطح شهر خواستار اطلاع به پلیس ۱۱۰ شدند.

تکدی گری الکترونیکی پیگیری شده است ومعمولا هم خارج است از شهرستان میباشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =