حضرت زینب(س) افتخار مکتب اسلام است

امام‌جمعه کمیجان گفت: حضرت زینب سلام الله علیها افتخار مکتب اسلام است و در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش پایگاه خبری «سلام کمیجان»؛ نماز عبادی سیاسی جمعه ۶ بهمن ماه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی باحضور گستره معتکفین و نمازگزاران جمعه برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، با اشاره ای به مناسبت‌های هفته گفت: شنبه ۱۵ ماه مبارک رجب مصادف با سالروز رحلت حضرت زینب سلام‌الله علیها است، افتخار مکتب ما این ست که در نهج‌البلاغه، امیرالمؤمنین علیه‌السلام به معاویه فرمودند، اگر مردان ما به شهادت برسند می‌شوند حمزه سیدالشهدا و اگر زنی از ما باشد می‌شود سیده زنان عالم است، افتخار مکتب اسلام حضرت زینب سلام‌ الله علیها است که وی در تاریخ این چنین ماندگار شد. 

وی با اشاره اتفاقات هفته گذشته، ادامه داد: دیدیم که آلمان شکایت آفریقای جنوبی را از رژیم جنایتکار صهیونیستی را رد کرد و از رژیم صهیونیستی حمایت کرد و از آلمان غیر از این انتظاری نیست، تاریخ جنایت‌های شمارا از یاد نمی‌برد رژیم غاصب از بین می‌رود اما جنایت آن‌ها در تاریخ خواهد ماند. در دفاع مقدس حمایت‌های شما از صدام در بدن مردان جانباز و شیمیایی ما هنوز موجود هست. 

 امام‌جمعه کمیجان، افزود: اما دلاور مردان یمن حمایت صریح خودشان را از فلسطین و غزه اعلام کردند و این شجاعت آن‌ها باید برای جامعه بی‌غیرت عرب درس باشد، عربستان، قطر، کویت، بحرین آگاه شوند، برای اینکه ببیند چطور دارند مسلمانان را منکوب می کنند. و چطور این‌ها سکوت اختیار کرده‌اند وکشته شدن نزدیک ۳۰ هزار نفر و از بین رفتن تمام زیرساخت‌های غزه جنایتی نیست که چشم پوشی شود.

سعیدی، تصریح کرد: پیشنهاد صلح که اخیرا برای آزادسازی اسرا در مقابل توقف سه ماهه جنگ، داده شده است، شیطنت دیگر علیه مسلمانان فلسطین و غزه است و حتما به نتیجه نخواهد رسید.

وی، عنوان کرد: جشن‌های دهه فجر با قوت و قدرت در سر تا سر کشور انجام می‌شود و راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم است و کشورمان در حساس‌ترین زمان هاست، ما تا به حکومت جهانی دست پیدا نکنیم، حساس است، اگر با صدای بلند می‌گویید رهبر ما مهدی است، دنیا در مقابل شما می ایستد البته ما متکی به خدا و الله هستیم متکی به حقانیت هستیم و توکل بر خدا داریم. 

سعیدی در ادامه به سالروز قرارداد کمپ دیوید و ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی به کشور و همچنین دعوت مردم به شرکت در انتخابات اشاره کرد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =