انعکاس دستاوردها

فرماندار شهرستان کمیجان، با اشاره به انعکاس خدمات ارزنده‌ انجام شده گفت: فیبرنوری شهرستان کامل شده است و یکی از پیشگامان در استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری «سلام کمیجان»، جلسه شورای اداری شهرستان کمیجان با حضور حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین خلیلی رئیس شورای‌ هماهنگی‌ تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در روز سه شنبه در محل فرمانداری برگزار شد. 

ابراهیم رستمی، فرماندار شهرستان کمیجان ضمن تبریک میلاد باسعادت امیرالمؤمنین علیه ‌السلام، روز مرد، و ایام پیش رو، خواستار انعکاس اقدامات و افتخارات و دستاوردها و جانفشانی‌ها شد و افزود: با بیان کمبودها مشکل حل نمی‌شود، یک یک ما مسئول هستیم و در شهرستان ما واقعا کار انجام شده است. 

وی، با اشاره به انعکاس خدمات ارزنده‌ انجام شده گفت: فیبرنوری شهرستان کامل شده است و در این زمینه یکی از پیشگامان در استان هستیم،  جاده‌ روستاهای بالای ۲۰خانواده همه آسفالت شده است، جاده طرلان هم آسفالتش انجام می‌شود. 

وی در ادامه افزود: مسئله اینترنت برخی روستاها حل شده و برخی دیگر را میزبان مدیرکل ارتباطات استان بودیم برای حل مسئله روستا‌هایی که از اینترنت برخوردار نیستند، در حوزه آب شرب بسیج سازندگی، تلاش و همت داشته است. اشتغالزایی‌های جدید و حمایت از اشتغال‌های موجود انجام شده است. 

وی، افزود: برای حضور پرشور در انتخابات، قشر جوان و رای اولی بیان دستاوردها و مقایسه و پیشرفت‌های، قبل از انقلاب و بعد از آن لازم است. 

شایان ذکر است، جانشین‌ فرمانده‌ ناحیه‌ مقاومت‌ سپاه‌ کمیجان، از برگزاری یادواره شهدا در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن، باحضور سخنران برجسته سردار اهوازیان و مداحی کلامی و برنامه‌های متنوع خبر داد.

غلامحسینی، رئیس جهاد کشاورزی، از جمله به برنامه ی سرکشی به خانواده شهدای جهاد کشاورزی،، برگزاری دوره های اموزشی مهارتی و بخش های کشاورزی، برگزاری میزهدمت در سطح شهرستان، بازدید از بانوان کار افرین روستایی، پروژه های جهاد کشاورزی در سال جدید الان فصل بهره برداری نیست، نانوایی که با پخت نان را داریم، در حال افتتاح میباشد، مسابقه قران ویژهروستاییان و عشایر را داریم، در ۱۱/۱۱در جهاد کشاورزی انجام و سرویس ایاب و ذهاب قرار داده شده، است،

حجت الاسلام والمسلمین، محمودی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، شهرستان کمیجان، ولادت امیرالمومنین علیه السلام و روزپدر را تبریک و شهادت مدافعان حرم را تبریک و تسلیت عرض داشتند، حضرت امام وقتی انقلاب اسلامی را تشکیل دادند سیاست نویی را تشکیل دادند با عنوان انقلاب اسلامی…، وی با اشاره به ایام پیش رو در مورد فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام از جمله پویش هر خانه یک کار انقلابی ست، ما قطعا نیاز به حضور و مشارکت مردم و همه مسیولان را داریم، و بریر در خانه ها نصب پرچم انقلاب اسلامی، سرکشی از خانواده های شهید توسط گروع های مردمی، برگزاری نمایشگاه خلاقیت های کودک و نوجوان، به تصویر کشیده شود، برنامه رای اولی ها را داریم،
اعتکاف، یک برنامه قوی و خوبی تدارک دیده شده و اتفاق خوبی رقم خورده است، ما انتظار داریم از مسئولین، چند نفر در مجموعه خود را تشویق و در اعتکاف مشارکت و حضور به عمل اورند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =