پاسخ سخت در راستای امنیت منطقه بود

نماینده ولی فقیه در کمیجان، گفت: سپاه عزیز، در روز هایگذشته پاسخ سخت و قاطعی به جنایت های داعشی ها و تروریست ها، در راستای امنیت منطقه که واقعا مقتدرانه در راستای حفظ و حراست از کشور و منطقه با اصابت موشک انجام دادند.

به گزارش «سلام کمیجان»، نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۹دی ماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در شهرستان کمیجان با حضور گسترده نمازگزاران، برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، گفت: ماه رجب، ماه بارش رحمت الهی است، ماه استغفار و ماه توبه، است و عطر گناه، انسان را مفتضح می کند، لذا برای اینکه بوی بد گناه را ازبین ببریم از عطر مخصوص استغفار استفاده می کنیم.

پیامبر اکرم(ص) استغفار را درجه و جایگاه و مقام والا و علیین، است و همه ی ما تا انبیاء و اولیاء هم به استغفار احتیاج دارند، فلذا هم استغفار و هم استغفارکنندگان، درجات مختلفی دارند.در ایه ۶۴ سوره نساء آمده است: کسانی که گناه کردند، اول استغفار کردند به درگاه خدا، و همراه ولی بودند، از پیامبر هم خواستند که خدواند آنها را بپذیرد. رحمت خداوند شامل حال آنها می شود و با اطاعت از خداوند، از جایی که فکرش رانمی کنید، شما راغنی میکند، شما را زنده میکند.

وی، با اشاره به مناسبت های هفته، ادامه داد: دوشنبه دوم بهمن دهم ماه مبارک رجب ولادت امام جواد الائمه علیه السلام در رجب سال ۱۹۵ است و عمر وی در طول ۲۵سال و دوران امامت ایشان، ۱۷سال می باشد و پنج شنبه پنج بهمن ماه، مصادف است با، سیزدهم ماه مبارک رجب، سال ۳۰عام الفیل ولادت امام علی علیه السلامعمر مبارک امام علی علیه اسلام ۶۳سال و دوران امامت وی، ۲۳سال می باشد و مصادف با روز پدر،هست که امام علی علیه السلام پدر همه ی ماست، از جمله اداب دینی و اسلامی است تا همه ی ما موظف هستیم،قدر انها را بدانیم و ایام اعتکاف میباشد، برنامه ی معنوی را حتما مشارکت کنند، مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست، از مسایل مهم که بیشتر استقبال کنندگان، قشر جوان هستند،

سوریه متاسفانه، عراق، افغانستان قربانی تروریسم شده است و و امروز شاهد۱۰۵امین روز هست که مردم غزه، دشمن به ناحق آنها رامورد تهاجم و هجمه قرار داده است و غریب بیست هزار زن و مرد،جان خود را فدای اسلامکردند. به شهادت رسیدند.

ملت غزه مظلوم است اما پیروز است و هیچکس به امریکا به عنوان نیروی پیروز نگاه نمیکند و به عنوان گرگ خون خواه می بینند، حملاتی که به مردم یمن و در عراق و سوریه انجام می دهند، سرپوشی است تا مردم را از یمن غافل کنند و سپاه عزیز در روز های گذشته، پاسخ سخت و قاطعی به جنایت های داعشی ها و تروریست ها، در راستای امنیت منطقه انجام دادند، تشکر می کنیم که واقعا مقتدرانه در راستای حفظ و حراست از کشور و منطقه با اصابت موشک انجام دادند.

وی، تاکید کرد: کشور ایران در طول سالیان سال سابقه ی حمله به هیچ کشوری ندارد، چیزی که اتفاق افتاده چیزی که درپاکستان اتفاق افتاده، حمله به خاک سوریه و عراق و پاکستان نیست، حمله به مواضع تروریست هاست، مهم این است همه به این موضوع توجه کنیم که اگر منطقه ناامن شود هیچ کس امنیت نخواهد داشت. تلنگری است بر همه ی دولت ها و کشورها، کشور ها نباید اجازه دهند منطقه ناامن شود، امروز ببینید اگر سوریه افغانستان که همه این کشور ها قربانی تروریسم هستند، در اکراین جنگ اتفاق می افتد امریکا از جنگ حمایت می کند چون برای آنها منافع اقتصادی دارد.

وی، با اشاره به اجلاسیه و دیدار ائمه جمعه و دیدار مقام معظم رهبری در هفته گذشته گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای بیاناتشان، فرمودند سلام ما را به مردم و امت مخاطب خود برسانید، و حامل سلام وی هستم، امیدواریم همه ما مشمول دعای خیر اقا باشیم

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، در ادامه گفت: در این دیدار، نمایندگان ولی فقیه سخنگوی ائمه جمعه بودند از این بابت که دغدغه های مردم را ابلاغ کردند، اعم از گرانی ها، مسئله ی بحران خودرو و بیکاری و ازدواج جوانان و بحث امار ایجاد اشتغال مورد تذکر نمایندگان بود، بحث انتخابات و عدم دخالت نمایندگان در انتخابات، موضوع فضای مجازی، موضوع حجاب و عفاف از باتوجه به اقتضائات زمان کوتاه،از جمله مهمترین تذکرات و مطالبه گری نمایندگان بود.

وی در ادامه افزود، همه همتمان این باشد، انتخابات را پرشور برگزار کنیم، از بیان مقام معظم رهبری درباره امامت جمعه ای فرمود سخت ترین کار ها است و فکر نمی کنم کاری مانند امامت جمعه سخت باشد چون هم توجه به خالق و هم توجه به خلق، که نشان از جایگاه مردم در اسلام است، لازم است و بعد فرمودند، معاشرت با مردم و مردمی بودن ومحبت به مردم از وظایف امام جمعه است.و به معنای واقعی کلمه قدردان ملت باشیم و شرکت در انتخابات وظیفه است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =