از نام و زائران شهید سلیمانی می ترسند

نماینده ولی فقیه کمیجان با اشاره به جریان انفجار تروریستی کرمان و شهادت زائران عزیز کرمان گفت: دشمن از سردار ما کینه به دل دارد کینه سوریه کینه عراق و لبنان و هنوز حتی از نام این شهید می ترسند .

به گزارش «دیارآفتاب»، به نقل از سلام کمیجان؛ نماز عبادی سیاسی ۱۵دی ماه ۱۴۰۲، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه شهرستان کمیجان با شرکت اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه و دانش آموزان علیه فاجعه تروریستی کرمان برگزار شد. 

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان، درادامه افزود: با توجه به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان آیه ۴ سوره صف را که مومنانی که در راه خدا جهاد می کنند را دوست میدارد، آنها مانند دژهای محکمی هستند و در آیه ۱۰۰ سوره نساء آمده است، هرکس بخاطر امنیت و مبارزه با ظلم مهاجرت بکند و جانش را از دست بدهد پاداش آن با خدااست و شهدای ما در دفاع مقدس و انقلاب و شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای اخیر حادثه تروریستی کرمان مصداق این آیه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه کمیجان، گفت: خداوند به مومنان سه خصلت داده است، محبت در قلب مومنان، هیبت در قلب دشمنان و سعادت در آخرت میدهد که تمام اینها را در زمان معاصر به سردار سلیمانی عزیز ما داده است. 

وی، از مناسبت های پیش رو، به شنبه سالروز شهادت سید حسین علم الهدی اشاره کرد و افزود: روز شهدای دانشجو می باشد ، این شهید عزیز ۲۲ سالش بود، جوانان نگاه کنید به کلاس های نهج البلاغه او در شبکه های سراسری کشور و کار های جهادی او و در اخر شهادتش چطور شد، با خیانت دشمنان داخلی از جمله بنی صدربا ۶۰ تن از یارانش در هویزه به شهادت برسد. و ۲۷ دی سالروز کشف حجاب رضاخانی ۱۹ دی قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ و ۱۸ دی سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی و ۲۰ دی سالروز شهادت امیر کبیر و اینها همه نشانه این است که ما با شهادت بیگانه نیستیم. 

وی با اشاره به دیدار مداحان عزیز با مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان جامعه مداحان را پیشروان جهاد تبیین معرفی کردند و فرمودند حضرت زهرا سلام الله علیها جهاد تبیین کرد و امام راحل در ادامه راه حضرت زهرا سلام الله علیها انجام دادند. 

و با اشاره به اینکه واعض و مداح در کنار هم قدرت نرم هستند و امروز رویکرد دشمن به سمت جنگ نرم رفته است، و مثال زدند، جنگ سخت مایه نابودی امریکا در عراق و افغانستان شد، اما جنگ نرم در فلسطین و غزه همراه با صبر و مظلومیت باعث شد صدای غزه به همه ی دنیا برسد.ایشان اشاره کردند همه ما نسبت به انتخابات باید احساس وظیفه بکنیم و نقاط قوت نظام را اجازه ندهیم تبدیل کنند به نقاط ضعف 

حجت الاسلام سعیدی، با اشاره به جریان انفجار تروریستی در بین زائران مردم عزیز کرمان و شهادت جمعی از هموطنان گفت: دشمن از سردار ما کینه به دل دارد کینه سوریه کینه عراق و لبنان و هنوز حتی از نام این شهید می ترسند .

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =