گردهمایی مطالبه گری بانوان شاخص کمیجان برگزار شد

گردهمایی و جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه گری بانوان شاخص شهرستان در دفتر نماینده ولی فقیه شهرستان، که از جمله بارزترین مطالبات بانوان در مورد حمل و نقل، بازسازی جاده ها، بهداشت و ورزش بانوان و ساختمان فرهنگی سینما و دانشگاه پیام نور صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار «سلام کمیجان»؛ گردهمایی مطالبه گری بانوان شاخص شهرستان در دفتر نماینده ولی فقیه شهرستان، با حضور خواهران شاغل فرهنگی داری یه فرزند و بالاتر،دانشجویان نخبه، ورزشکاران نخبه و با مقام کشوری،دانش آموزان نخبه ، بانوان و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی و نماینده نیروی انتظامی خانم کمیجانی برگزار شد.

در این گردهمایی خانم کمیجانی توضیحاتی در مورد حضار و مسئولیت وی با عنوان پرچم دار عفاف و حجاب شهرستان که تعداد ۱۳نفر از بانوان کمیجان، در دوره عفاف و حجاب دوره مقدماتی را باموفقیت گذراندند و دوره تکمیلی در اراک باحضور بانوان برگزار شد و آزمون تکمیلی در حال آماده سازی هست.

در ادامه، بانوان مطالبه گری خود را از مسئولین مطرح کردند و حجت الاسلام والمسلمین پاسخگوی جلسه پرسش و پاسخ بانوان بودند که از جمله بارزترین مطالبات بانوان در مورد حمل و نقل، بازسازی جاده ها، بهداشت و ورزش بانوان و ساختمان فرهنگی سینما و دانشگاه پیام نور انجام گرفت.

حجت الاسلام والمسلین سعیدی، در پاسخ به مطالبات گفت: دانشگاه پیام نور کمیجان که تعطیل شده است، مسئولین صرفه اقتصادی را در نظر میگیرند و در سراسر کشور دانشگاه پیام نور درحال تغییر کاربری به دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. مکرر نامه و طومار نوشته شده است، حتی در نمازجمعه این مسئله پیگیری شده است.

وی، افزود: حمل و نقل و قرار دادن ماشین در راه ارتباطی کمیجان و دانشگاه آزاد و آسیب های خانه درختی وفس پلمپ بوده است ، فضایی است که از کنترل همه خارج است تا حدودی افراد سودجو، سوء استفاده میکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، افزود: دارالقرآن و دو موسسه قرانی در شهرستان داریم، قاریان و مربیان از این فضا استفاده کنند. از جمله دیگر مطالبات، مشکلات ورزشی بانوان شهرستان هست که به عدم وجود سالن ورزشی مجهز برای بانوان، نبود وسایل و تجهیزات برای مسابقات ورزش،و نبود سرویس ورزشکاران که از اتوبوس های میلاجرد استفاده می شود، اشاره شد.
در ادامه بانوان درخواست این مورد را داشتند که میدانی به نام مادر باشد تا مظهر مادر باشد و مراسم ها در آن برگزار شود. کتابخانه فخرالدین عراقی بروز باشد.
ساختمان فرهنگی سینما در شهرک فرهنگیان تکمیل و آماده ی بهره برداری است بهره برداری شود.

در پایان یکی از مهمترین مطالبات مردم موضوع، جداشدند، نماینده اراک، کمیجان، خنداب پیگیری شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =