بانوان وظیفه ی تلاش برای گسترش و مشارکت انتخابات را دارند

در انتخابات پیش رو بانوان وظیفه ی ترغیب و تلاش برای گسترش و مشارکت حداکثری را بر عهده دارند.

به گزارش گروه خبری «سلام کمیجان »: نماز عبادی سیاسی این هفته ۸دیماه با حضور باشکوه نوجوانان و دانش آموزان و مردم شریف و ولایتمدار در نماز جمعه کمیجان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین نماینده ولی فقیه شهرستان کمیجان، گفت: چهارشنبه ۲۰ جماد الثانی، ۱۳دی ماه مصادف با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و به احترام وجود مبارک روز مادر و روز زن نام گذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار بانوان، گفت: اهمیت جایگاه زن اهمیت نگاه دین مبین به قشر زن و جایگاه و وظایف و حد و حدود زن که مسایل بسیار مهمی است باید در محافل حضرت زهرا(س) به این موضوعات پرداخته شود و همچنین در انتخابات پیش رو برای بانوان وظیفه ی ترغیب و تلاش برای گسترش و مشارکت حداکثری را داشته باشند.

وی، با تطبیق سخنان امیر المومنین علیه السلام به مالک اشتر و سالروز شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم در تمام جنبه ها رشد کرده بود، نتیجه ریخته شدن خون بابرکت شهیدان از جمله سید رضی موسوی چند روز پیش که از مستشاران نظامی سپاه درسوریه بودند محدود شدن اسرائیل، تقویت جبهه مقاومت، ضعف آمریکا در منطقه و خروج اجباری آمریکا ازمنطقه و به ذلت افتادن اسرائیل که امروز در مقابل غزه سه ماه اس هنوز کم آورده و به نسل کشی روی آوردند اند و جبهه مقاومت انصارالله یمن، چه حزب الله لبنان،چه مجاهدان سوریه و فلسطین اسرائیل را در تنگنا گذاشته اند.
وی، افزود: روز نهم دی ماه از روز های ماندگار و به تمام معنا یوم الله بود و در سالن چند منظوره ساعت ۹صبح مراسمی با این عنوان برگزا رخواهد شد.
سه شنبه رحلت مصباح یزدی، است که این مرد بزرگ در زمان خودشان مانند بهشتی مظلوم بودند، بعضی افراد که میگویند فتنه ها مخفی شده اند بین مردم و اهانت هایی به این وجود در تیتر های روزنامه ها می زنند.
وی، با اشاره به تعبیری در پیام تسلیت مقام معظم رهبری در مورد آیت الله مصباح، گفت: ایشان فقیه و حکیم مجاهد متفکر و مدیری شایسته دارای زبان پویا در اظهار حق و استقامت در صراط مستقیم در مورد وی فرمودند.مردانی بودند که استوانه دین بودند، ستون دین بودند و حرف خود را باتکیه بر علم ثابت میکردند.

وی، درپایان خاطرنشان کرد: مشارکت قوی و رقابت واقعی و امنیت انتخابات از مسائل بسیار مهمی است و دولت انقلابی و مردمی باید عنایت به این موضوعات گرانی داشته باشند
باید نظارت ها افزایش پیدا کند و مصرف روزانه مردم باید به صورت انبوه در اختیار مردم قرار گیرد

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =