موضوع جزایر سه گانه را غیر قابل مذاکره می‌دانیم

نماینده ولی فقیه شهرستان کمیجان؛ با اشاره به نشست مراکش خاطر نشان کرد: از عجایب است اینکه کشورهای همسایه ما را بر سر مرزها و خاک کشورمان به میز مذاکره می خوانند.

به گزارش «دیارآفتاب»، به نقل از سلام کمیجان؛ حجت الاسلام  والمسلمین  سعیدی امام جمعه شهرستان کمیجان، در نماز عبادی سیاسی جمعه ۱دی ماه، با اشاره به نزدیکی میلاد حضرت عیسی(ع) افزود: خداوند در آیه های ۴۲ تا ۵۰ سوره آل عمران به حضرت مریم بشارت حضرت عیسی را میدهد که او خواهد آمد و پیامبران قبل از خود را تایید خواهد کرد و آمدن آخرین پیامبر الهی که نامش احمد است را نوید خواهد داد. 

خطیب جمعه کمیجان، با توجه به ۱۳ جمادی الاول روز وفات حضرت ام النبین و روز تکریم مادران و همسران شهدا متذکر شد: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب مواظب باشید خانواده های شهدا فراموش نشوند. 

وی، به جنگ غزه و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: روزی این جنگ هم به پایان خواهد رسید و سردمداران کشورهای عربی روسیاه تاریخ خواهند شد .

وی در پایان با اشاره به نشست مراکش خاطر نشان کرد: از عجایب است اینکه کشورهای همسایه ما را بر سر مرزها و خاک کشورمان به میز مذاکره می خوانند گذشت آن زمانی که بر سر خاک کشورمان عده ای بر سر میز مذاکره می رفتند .

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =