اعلام برنامه‌های استقبال و تشییع و شبی با پیکرمطهر شهدا در شهرستان کمیجان

سرهنگ کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر میلاجرد ساعت ۱۴ از مقابل اداره پست به طرف گلزار شهدا و در شهر کمیجان ساعت ۱۶ از سه راه بانک ملی به طرف مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام برگزار می‌ گردد.

به گزارش سلام کمیجان؛ سرهنگ کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان، در مصاحبه ای با سایت خبری سلام کمیجان با اشاره به میزبانی شهرستان کمیجان از شهیدان گمنام در روزهای آینده بیان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم شهید پرور شهرستان کمیجان که بارها ارادت خود را نسبت به شهدا اعلام کردند این افتخار را دارند که میزبان ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشند.

وی، افزود: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر میلاجرد ساعت ۱۴ از مقابل اداره پست به طرف گلزار شهدا و در شهر کمیجان ساعت ۱۶ از سه راه بانک ملی به طرف مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام برگزار می‌ گردد.

سرهنگ کمیزی، افزود: مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در روستاهای #خسروبیگ ، امامزاده‌ عباس، محمود آباد و مهدیه‌ میلاجرد و مسجد‌ امیرالمومنین علیه السلام کمیجان و از ساعت ۲۰:۳۰ در مهدیه‌ کمیجان مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام عیسی‌ آباد، روستاهای اسفندان، چهرقان و وفس برگزار می‌ گردد.

ضمناً صبح روز چهارشنبه برخی مدارس شهرهای کمیجان و میلاجرد نیز میزبان یک شهید گمنام خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =