محفل انس با قرآن‌کریم در روستای قرآنی مرکزی

محفل انس با قرآن‌کریم با حضور اساتید بین‌المللی و کشوری و اجرای تواشیح و اقامه عزاداری دهه دوم فاطمیه در حسینیه شهدای چهرقان(روستای قرآنی استان مرکزی) برگزار شد.

به گزارش«سلام کمیجان»، محفل انس با قرآن کریم و عزاداری دهه دوم فاطمیه، شامگاه پنجشنبه در حسینه شهدای چهرقان (روستای قرآنی استان مرکزی) با حضور اساتید بین‌المللی و کشوری و اجرای گروه تواشیح حنان و گروه سرود دختران نور و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات قرآنی و حافظان برتر مرحله‌ی استانی که کوچکترین حافظ برگزیده قرآن کریم در رده سنی چهار سال تقدیر شد و در ادامه مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه برگزار شد. حجت‌الاسلام سعیدی در این مراسم بیان کرد: قرآن مایه شفای تمام بیماران روحی و معنوی است و اینکه نفرموده داروی دردهاست، چرا که دارو گاهی شفا می دهد و گاهی شفا نمی دهد ولی قرآن چنین نیست.

قابل ذکر است، مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه، به مدت ۱۰ شب از ۱۶ الی ۲۶ آذرماه ساعت ۲۱ الی ۲۳ با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری و با مداحی حاج عمران قربانعلی نژاد، کربلایی مهدی چهرقانی و کربلایی سید رسول حسینی  در حسینیه شهدای چهرقان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =