تجمع نمازگزاران کمیجانی در حمایت از مردم فلسطین

تجمع نمازگزاران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بعد از اقامه نماز جمعه شهرستان کمیجان برگزارشد.

به گزارش«دیارآفتاب»، به نقل از سلام کمیجان؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کمیجان به امامت حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خطبه اول را به ذکر کرامات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روضه آن حضرت اختصاص داد و گفت: امام علی و امام صادق علیهما السلام می فرمایند که همانا ما اسماء الحسنی هستیم و باید با ما خدا را خواند . و آنجا که حضرت آدم خطا کرد و خدا فرمود ای آدم باید برگردی حضرت آدم از خدا کلماتی خواست و خدا اسما ء مبارک ائمه را عطا فرمود و حضرت آدم با همان اسما ء نجات بافت .

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تصریح کرد: هرکس از ائمه غفلت کند دچار بدترین غفلت ها شده است.
پیامبر اکرم  فرمودند علی جان من است و حسن و حسین روح من و فاطمه دخترم پاره تن من هرکس او را بیازارد مرا آزرده است.
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان، افزود:  ۱۸ آذر سالروز معرفی عراق به عنوان آغاز گر جنگ تحمیلی در سال ۱۳۷۰ و ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی و اظهار داشت که امید است جایگاه این شورا در دولت و مصوبات آن جدی گرفته شود .
و همچنین این روز، روز حقوق بشر نامیده شده که نمونه آن در غزه مشاهده می شود و امید است با این استاندارد دوگانه از طرف سازمانهای بین الملل برخورد شود .
وی، در پایان با اشاره به هفته قرآن و عترت افزود: قرآن باید در اولویت کارهای ما باشد که اگر قرآن در اولویت باشد ما هیچگاه مشکل فرهنگی نخواهیم داشت  .
ایشان در ادامه از قوه قضائیه خواستند که همانطور که مفسدان اقتصادی را فاش می کند باید با آنها برخورد جدی کرده و به موقع نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =