مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کمیجان برگزارشد

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار ، و تعدادی از مسئولین شهرستان و اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید

به گزارش سلام کمیجان، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار ، و تعدادی از مسئولین شهرستان و اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید.

در بخش سوم مراسم روح الله سرافراز معاون فرهنگی دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان به همه میهمانان و مدعوین و مسؤولین و دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد کمیجان خیر مقدم و خوش آمد گفته و تقدیر و تشکر نمود.
در بخش چهارم این مراسم علی سعیدی امام جمعه شهر کمیجان به ایراد سخنرانی و تبیین جایگاه علم و عالم، دانش، دانشجو و دانشگاه پرداخته و فلسفه و تاریخچه ی روز دانشجو را بیان کرد.
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به آیات قرآن بیان کردند اصحاب کهف از نمونه جوانان الگوی مطرح شده در قرآن هستند و امروز شهدای روز دانشجو رهروان این الگوهای قرآنی می باشند.

در بخش پنجم مراسم مجری برنامه که از دانشجویان دانشگاه کمیجان بود به عنوان نماینده دانشجویان از مسؤولین شهر رفع چند مشکل را خواستار شد.

که عبارتند از:
۱: رفع مشکل تردد بین شهری و قرار دادن سرویس های عمومی برای رفع مشکل تردد دانشجویان و سایر مردم شهر

۲: ایجاد زیر ساخت های مناسب برای اینترنت

۳: رفع مشکل آنتن دهی ضعیف تلفن های همراه در سطح شهر و روستاهای تابعه

۴: رفع مشکلات جاده ای

و سپس ابراهیم رستمی فرماندار کمیجان به شبهات دانشجویان پاسخ داده و برگزاری میز پرسش و پاسخ را در دانشگاه آزاد اسلامی ازعوامل دانشگاه کمیجان و همچتین دبیر گروه فرهنگی دانشگاه خواستار شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =