هشتگ تحمل_نمیکنیم ترند برتر شبکه‌های اجتماعی استان مرکزی شد

پس از هتک حرمت به حریم سیدالشهداء علیه السلام در روز تاسوعا و بی‌احترامی به شهداء و همسر شهید مدافع حرم و دختر شهید، هشتگ «تحمل_نمیکنیم» در صدر هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی استان مرکزی قرار گرفت وترند شد

هتک حرمت به حریم سیدالشهداء علیه السلام در روز تاسوعا و بی‌احترامی به شهداء و همسر شهید مدافع حرم و دختر شهید، هشتگ «تحمل_نمیکنیم» در صدر هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی استان مرکزی قرار گرفت و ترند شد.

آمار هشتگ #تحمل_نمیکنیم در توییتر تایک شب گذشته منجر به ۲۲۰۰ توییت و ریتوییت توسط ۱۵۲ اکانت توییتر با بازدید ۶۶۲ هزار ۹۰۰ شد.

واکنش فعالان فضای مجازی در کنار تجمع اعتراضی اقشار مختلف مردم اراک در محکومیت این اقدام موهن واکنش مسئولین را به همراه داشت و روز گذشته عوامل اصلی هنجارشکن روز تاسوعا و اسائه ادب به خانواده‌های شهدا در اراک دستگیر شدند.

در روز تاسوعای حسینی جمعی از هنجارشکنان با حضور در آرامستان اراک به بهانه مراسم برای یکی از فوت شدگان اغتشاشات اخیر اقدام به کف‌زدن و هنجارشکنی کردند.

بر اساس اخبار منتشره برخی از این هنجارشکنان و هتاکان در زمان حضور در آرامستان و عبور از گلزار شهدای اراک با دختری از خانواده ایثارگر و شاهد استان مرکزی درگیر شده و اقدام به هتک حرمت وی کردند در حادثه‌ای دیگر در ۲۸ تیرماه نیز در اراک به همسر شهید مدافع حرم هتک حرمت شده بود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =