۵مرداد سالروز عملیات مرصاد

۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.

۵مرداد سالروز عملیات مرصادرامین عبدالله شاهی: امروز ۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است. این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام خمینی (ره) برای مقابله با نفوذ و هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام شد.

عملیات مرصاد یادواره اتحاد و یکپارچگی ملت در برابر خیانت و تجزیه‌طلبی وطن‌فروشان است. این عملیات فانوس روشنگری در دنیای طوفانی امروز بوده و بسان پرچم مقاومت است تا بدانیم دشمنان و مزدورانشان همچنان در آرزوی ایجاد ناامنی و بروز جنگ داخلی و تکه تکه شدن ایران بزرگ هستند. موضوعی که به دور از غلو همواره باید به آن توجه کنیم و اجازه ندهیم ظرف اقتدار کشورمان حتی ترک بردارد.

در عملیات مرصاد منافقین که نام حمله خود را فروغ جاویدان گذاشته بودند، به سقوط جاویدان نائل شدند. آنان همان خطای محاسبه‌ای که صدام را به جنگ با ملت ایران کشاند، سران منافقین و همپیمانان خائن به وطنشان را دچار یک توهم خیالی از پیروزی کرد تا دست به یک جنایت دیگر بزنند.

ایران در تمام طول ۸ سال دفاع تمام قد خود در برابر صدام و حامیان جهانی‌اش همواره بر متجاوز بودن رژیم بعث عراق تاکید داشت و به دنبال تنبیه متجاوز و تضمین برای عدم حمله مجدد آن به ایران بود؛ بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل در خصوص پایان جنگ از سوی تهران، شاهد تجاوز و حمله مجدد و همزمان ارتش مجهز بعثی عراق به خوزستان و نیز فرقه منافقین از غرب کشور شدیم، در حالی‌که عمده توان ایران برای مقابله با عراق در جبهه خوزستان متمرکز شده بود، منافقین کیلومترها بدون درگیری چندانی وارد کشور شدند تا این استدلال ایران به اثبات تاریخی برسد که صدام متجاوز و غیر قابل اعتماد است و پافشاری ایران بر تعیین و تنبیه متجاوز کاملاً درست بوده است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =