افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی در سالروز آزاد سازی خرمشهر در کمیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: برنامه‌های متنوع و مختلفی به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت:
برنامه‌های متنوع و مختلفی به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار می گردد.


سوم خرداد روزی است که ملت ایران برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساندند و عزت و اقتدار را برای کشور به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه کمیجان سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان به مناسبت گرامیداشت روزسوم خردادگفت:روز سوم خرداد که مصادف با آزادسازی خرمشهر بعد از قریب به دوسال اشغال توسط رژیم بعثی در سال ۱۳۶۱ بود، روزی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک یادبود و حماسه ملی، دینی و انقلابی که می‌تواند الگوی مبارزه و دفاع از خاک سرزمین اسلامی ایران برای نسل‌های بعدی باشد، باید گرامی داشته شود.

کمیزی گفت: سوم خرداد روزی است که ملت ایران برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساندند و عزت و اقتدار را برای کشور به همراه داشته است.

وی گفت: در همین راستا برنامه‌های متنوع و مختلفی به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار می گردد که به شرح ذیل می باشد:برگزاری رژه موتوری وگلباران مزار شهدای گمنام-افتتاح وبازدید از پروژه بسیج سازندگی با حضور جانشین محترم سپاه روح الله –دیدار بارزمندگان عملیات بیت المقدس-برگزاری یادواره شهید ارویشی در روستای طرلان-ومراسم ویژه سوم خرداد در جوار مزار شهدای گمنام از برنامه های شاخص گرامیداشت سوم خرداد شهرستان کمیجان می باشد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 4 =