اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد

امام جمعه کمیجان گفت: اعتماد دولت یازدهم و دوازدهم به آمریکا، تجربه بسیار مهمی است، معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سلام کمیجان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، در روایتی از امام صادق علیه‌السلام در جمع نمازگزاران جمعه بعد از توصیه به زیارت حضرت ابا عبدالله علیه‌السلام در طول سال و زیارت اربعین، گفت: هرگاه زائر ابا عبدالله از منزل خارج شود و در جلوی آفتاب قرار گیرد و سایه او بر روی زمین، و هر چیزی که سایه زائر از آن رد شود، آن چیز برای زائر امام حسین علیه السلام دعا می‌کند، وقتی که آفتاب به این آدم می‌تابد، همانطور که آتش چوب را می‌سوزاند، گناهان او را می‌سوزاند.  

 امام جمعه کمیجان با اشاره به درس عبرت گرفتن از تاریخ، گفت: ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان است و امروز در دنیا با ایستادگی و مقاومت هست که آزادگان ما و شهدای ما، یادآور ایستادگی و مقاومت و هزینه مقاومت هستند و این چیزی است که ایران را سرمشق لبنان، یمن، عراق و غزه و فلسطین کرده است. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایستادگی هزینه دارد سازش هم هزینه دارد اما هزینه سازش خیلی بیشتر از هزینه ایستادگی است. 

امام جمعه کمیجان، با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: یکشنبه ۲۸ مردادماه سالروز کودتای آمریکایی بر علیه دولت مردمی مصدق و بازگرداندن محمدرضا شاه در سال ۱۳۳۲ و ۲۵ سال دیگر حکومت پهلوی بر ملت ایران توسط آمریکا، چند نکته حائز اهمیت است که اعتماد بی چون و چرا مصدق به آمریکا نتیجه‌اش از بین بردن حکومت مردمی و روی کار آمدن دوباره محمدرضا شاه پهلوی شد و این نمونه تاریخی است. 

وی افزود: اما در دوران گذشته، اعتماد دولت دوازدهم به آمریکا، تجربه بسیار مهمی است و در دولت دوازدهم و یازدهم به خاطر اعتماد به آمریکا به یک عبرت تبدیل شد و معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی بیان کرد: چهارشنبه سالروز جهانی مسجد و به عنوان روز توجه به اهمیت صنعت دفاعی است و امروز رژیم صهیونیستی از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران آگاه است و در اضطراب و نگرانی سپری می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی مصداق یک یاغی به تمام معناست که حتماً باید جواب قاطع بشنود حتماً باید ضربه کاری دریافت کند و حتماً طبق وعده صادقی که رهبر عزیز ما و نیروهای نظامی داده‌اند، حتما جواب قاطع را دریافت خواهد کرد. 

انتهای خبر 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 1 =